A-A-A-A-AWESOME!



Hejbloggen,!

Idah här=D

Jag mår mkt bättre nu, & prickarna är nästan borta.
Jag hoppas att jag hinner vara på skolan nått i veckan, vill hinna önska alla en god jul osv.. :)

Men imorn är det iaf dansuppvisning på Efyran, & jag dansar tillsammans med Adam (det är en pardans) så jaaa.. Det blir inte skola för mig varken då elr tisdag, vad jag vet hittills. Men jag kommer att vara med på uppvisningen, för jag kan inte bara lämna Adam i sticket liksom. Känns inte snällt.

Nu sitter jag & försöker hitta nån fin kattunge, eller en katt överhuvudtaget, som nån skulle kunna tänka sig att sälja eller ge bort till mig. :)
För jag & Claes hade tänkt skaffa oss en kitten, tillsammans.
Den ska isf bo hos han, beroende på vad hans föräldrar säger, men det MÅSTE gå. =)
Så om ni vet nån kattunge till salu, hör av er till mig!
[email protected] =D

Lägger in en bild på en kitten, bara för jag vart kär :]



SEN MÅSTE JAG FÅ TILLÄGGA ATT!

SKANDAAAAAL ATT ERIK VANN IDOL.
WHATEVER, MEN..

CALLE ÄR KUNG! <3


PUUSSSSSS / IDAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0